Tuesday, 8 December 2015

Sila Jangan Jeles... Kerana

Sila jangan jeles ye kerana....mata miawww ni lagi bersinar-sinar dan cantik dari kita hehhehe...dah lah mata cantik, pandai posing pulak tu, kucing siapa ni oi..nak boleh hehehe :D #imCatLovers






Thanks for reading! 

4 comments:

  1. omg those eyes, eyelid eyeliner are all on point!!!!!!!!
    jeles huhu

    ReplyDelete
  2. Kalau lah ada perempuan yang sama macam mata kucing ni . Memang comfirm tak tengok depan . Haha *Peringatan , jangan tiru aksi ini . Haha - Syamsid Blog -

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah amboiii encik Dhuha, :D yaya pernah terbaca dekat Jepun ada satu pulau ni penuh dgn kucing, jumlah kucing lagi banyak dri manusia :D
      kucing jepun cecantik jugak :)

      Delete

sila tinggalkan komen anda :D