Tuesday, 29 December 2015

Pencarian Top 5 Blogger 2016'

Assalamualaikum
*tekan banner untuk join

Tag rakan : Sis Lady Yana
Nama panggilan dalam blog : Yaya Yuki
Tempoh pengalaman berblogging : Yaya start berblog sebenarnya pada tahun 2010 masa form 2. Tapi, bila tengok blog archive start 2012 kan??. Haaaa, hal ini demikian kerana hehehhe yaya delete dari 2010-2011 sebab bila yaya baca post-post zaman kanak-kanak ribena tu aduhhhh malu. hahah dengan shortformnya lagi,. Jadi lebih kurang dalam tempoh 5 tahun yaya dah hidup dalam dunia blogging.

Jom sama-sama meriahkan segmen ni. Good luck.

Love,
YAYA YUKI

7 comments:

  1. bila dah matang mmg malu baca entri lama haha

    ReplyDelete
  2. Singgah dari segmen yang sama..good luck saya ucapkan...

    http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/gold-giveaway-1-by-qiya-saad-powered-by.html?m=0

    www.dananiaga2u.com/Qiya

    ReplyDelete
  3. best of luck yaya yuki!
    comel je nama, macam tuan dia!
    ^_^

    ReplyDelete
  4. Thanks yaya , sbb tagged sis lady yana . Hee . =)

    ReplyDelete
  5. Hai yaya ^^ salam kenal :) jmputlah singgah lah di rumah saya http://kimchaa.blogspot.my

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda :D