Tuesday, 3 February 2015

Review Cucumber Face Toner by Mustika Ratu

sebab hari ni cuti kan, aku adalah sediakan beberapa post untuk reader blog YAYA YUKI yang handsome dan comel ni :) hihihi


ianya mengandungi Ekstrak cucumber , vitamin A,E,F.
Menyegarkan dan merawat kelembapan kulit wajah dan leher. 

selalunya lepas blik kelas tu rasa muka ni macam ada haba , memandangkan cuaca di Johor agak panas, jadi aku pun pergilah mencari toner yang cool & Superb :)
dan aku pilih CUCUMBER TONER by MUSTIKA RATU,
sebab ianya sangat best,sejuk bila letak dekat muka, dengan bau timunnya tu kan woww sungguh menenangkan :) 

selalunya kan, selepas balik jek dari kelas, 
aku akan letak beberapa ketul ais dulu dekat muka , lepas tu baru apply cucumber toner 

bila malam pula, aku adalah peminat setia bedak sejuk 
sebelum pakai bedak sejuk , selalunya aku sapu putih telur dulu pada muka selepas 30 minit gitu, basuh guna air suam then kita pakai bedak sejuk,
ambik lah 4-5 ketul kecik2 tu rendamkan dalam air suam dan sedikit madu, then apply dekat muka :)

itulah dia sedikit tips penjagaan kulit agar tidak berminyak dan kering.

Cucumber Toner By Mustika Ratu itu boleh didapati di kedai-kedai berhampiran anda :)
semoga post ini bermanfaat kepada semua.

Sharing is Caring

Love,
Yaya Yuki

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda :D