Friday, 9 January 2015

Fashion Jubah Dari Sudan Cantik!!

hye uolls, assalamualaikum salam jumaat :)
dah lama kan tak dengar aku membebel kat blog ni, ada sesiapa rindu dengan tulisan aku tak??haaa?? tak ada ?? okay tak ape :) tak kecik hati pun kalau tak ada yang rindu hihi :).. ada laa jugak yang dok DM tanya awak kat mana?? awak kat mana??? awak awak kat mana??
dengar ni aku reply
""hey saya di Yaya Yuki. hey Saya di disini""

ok focus pada topic. semalam aku dapat sehelai jubah dan sehelai baju muslimah ala2 baju tema english denim vintage gitu yang dibeli di Sudan .Pengirim nya ialah Encik ???? hihi nati bila dia dah jadi husband baru i bagitau uolls okeyh :D hihi sekarang masih bersahabat lagi.




maaf ye korang kualiti gambar yang bergred D..Insyaa Allah tahun depan aku beli DSLR hihi . Jubah yang sangat tebal, labuh dan selesa di pakai dan kain yang berkualiti tinggi. aku tak tahu laa ada dijual di Malaysia atau tak rasanya adalah kot dekat butik jubah-jubah arab . And jubah ni boleh terus dipakai waktu solat sbb mmg labuh and tak jarang :)

Next , aku akan update entry bergambar baju muslimah dari sudan pula ye :) Lots of Love
Fashion Jubah Sudan
Terima Kasih kerana sudi membaca

1 comment:

  1. Lain dr ug lain. Konsep kain tampal di hadapan macam jarang d lihat..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda :D