Thursday, 1 January 2015

New Year Giveaway with Eversoft Skinz Youth Recall by AJ


Hai Assalamualaikum :) permulaan entry 1 january 2015 dengan menyertai Giveaway With Eversoft Skinz Youth Recall By AJ...

kebetulan masa awal bulan 12, kulit aku ni problem skit, berminyak semacam and ada bintik-bintik hitam,putih,pink,purple,oren semua ada errr stress rasa macam nak gosok pakai kertas pasir jek, dah tak dapat nak selfie :( hihik so aku pergi Mall, dok usha-usha mana yang paling best nak pakai ni..and dok belek dalam 2 jam macam tu aku tertarik dengan produk Eversoft Skinz ni, dan aku pun belilah yang set trial botol comel2 tu yang untuk 2 minggu, aku pakai skit2 tahan jugak laa dalam sebulan.


so far best pakai Eversoft Skinz ni , banyak kesan positif .maaf ye gambar quality low saya tiada camera DSLR :3

mengapa anda harus memenangi rangkaian 

produk Eversoft Skinz Youth Recall

saya harus memenangi rangakain produk Eversoft Skinz Youth Recall ini kerana dengan produk yang menggunakan bahan-bahan semulajadi Jepun ini, ia mampu membuatkan kulit saya kekal muda, remaja, bersih serta 'Flawless' dan 'Glowing' sepanjang masa :)


"Eversoft Skinz menjadi pilihan untuk 

kekal cantik di Tahun Baru 2015 kerana......." 

Eversoft Skinz mampu merealisasikan impian wanita untuk mendapat kulit porselin mereka, yang halus dan putih bersinar bak kristal, kini wanita nampak jauh lebih muda berbanding usia  :)

Hadiah :
5 (lima) x Rangkaian Produk Penjagaan Kulit Eversoft Skinz 
Youth Recall bernilaiRM 250 setiap satu.
Tarikh Tamat = 4 january 2015
sila tekan banner di atas untuk sertai :)


Terima Kasih Sudi Membaca :)

12 comments:

  1. salam..

    thanx sudi jengah blog SRC dan follow..kak wana follow back sini ya :)

    ReplyDelete
  2. salam singgah..ok tak produk ni?huhu

    ReplyDelete
  3. #Nur Zulaikha oke jek setakat sy pakai ni, kulit makin halus and cerah :)

    ReplyDelete
  4. salam...singgh cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/01/new-year-giveaway-with-eversoft-skinz.html

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kerana sudi menyokong dan menyertai Giveaway AJ...
    Untuk maklumat, tarikh tutup penyertaan dilanjutkan kepada 10 Januari 2015...
    Sila semak senarai peserta di :
    http://www.ayuejean.com/2015/01/senarai-peserta-new-year-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. menyinggah dr segmen yg sama :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda :D