Monday, 15 December 2014

Ini Patung ke Leeya???

Assalamualaikum :) first update di tengah malam..12.06a.m
kalau korang belum tidur sudi-sudilah baca dan komen yek :3

adalah beberapa member2 ni bila bukak jek blog aku, benda first yang dia tanya "leeya yang atas tu kau ke ???patung ke ???doodle ke??? kartun ke??   'aku terdiam jap' yela pelik pada aku header tu  muka orang macam biasa laaa....aikkk gambar header tu mengelirukan korang ke?????


okay header tu gambar aku laaa gaisss gambar potret aku :D cuma nak nampak gempak letak effect painting acah2 doodle laaa konon hehehehehe :3 sbb nak buat header ok that all :D




terima kasih kerana sudi membaca :) selamat malam 
sambil tu aku nak selitkan pemandangan dari Minyak Beku :)
okay tidur dlu :3 
Assalamualaikum 

2 comments:

sila tinggalkan komen anda :D