Wednesday, 24 December 2014

Drama Terbaru Istikharah Cinta

Hai Assalamualaikum bloggers...

selepas BILA HATI BERBICARA MELABUHKAN TIRAINYA....muncul cerita baru yang bertajuk ISTIKHARAH CINTA..dah 2 hari aku tengok cerita ni, dan aku pun tetiba fall in love dengan jalan cerita yang dipaparkan dalam cerita ni, dan ia membuat kan aku ingin review Istikharah Cinta...


Tonton Istikharah Cinta TV3 Full Episod

gandingan antara Zul Ariffin  , Dan Faye Kusairi sebagai hero dan heroin dalam Istikharah Cinta telah menyebabkan cerita ni mendapat tempat di hati aku ,bukan aku jek, ramai lagi confirm,, sebab Zul Ariffin hero kesayangan ramai tu :)

untuk ketahui lebih lanjut jangan lupa saksikan Istikharah Cinta 
Isnin-Khamis jam 7 Malam semestinya di TV3 :)

terima kasih kerana sudi membaca :)

1 comment:

sila tinggalkan komen anda :D